dedekkertjes4.reismee.nl

de laatste week...

Vandaag is het maandagmiddag en we hebben onze laatste bestemming bereikt, Koh Pha-Nang. Vrijdagmiddag hebben we het vliegtuig gepakt richting Koh Samui, vandaar de veerboot genomen naar Koh Tao. Daar kwamen we om 19:00 aan na een regenachtige woelige tocht. Het hotel bleek groot en dicht bij de haven en zowat aan Sairee beach te liggen. Alles op loopafstand en toch rustig. In de avond lekker naar Sairee beach gewandeld en aan het strand gegeten. Het centrum zelf was net klein Lloret de Mar en drinken kon je in buckets bestellen...:) Maar goed eens per maan zijn hier de fullmoon parties en dan is het helemaal een gekkenhuis. De volgende ochtend lekker op tijd op gestaan en aan het strand ontbeten. daarna wat info gezocht over duiken maar de kinderen mochten nergens mee aan boord en dan gaan snorkelen. Jammer dus heeft Gerton alleen gedoken en ben ik bij de kids gebleven. Heerlijke dagen aan het strand doorgebracht en naar wen fantastische snorkelplek geweest. Tjee lang geleden dat ik zoveel moois heb gezien en dat met snorkelen!! Scholen vissen in alle kleuren, mooi koraal, veel papagaai vissen groot en klein. Na drie dagen werd het weer tijd om te verkassen. Dit keer naar koh Pha_nang. Dit eiland ligt tissen Koh Samui en Koh Tao en moet prachtig zijn. We hebben een basic bungalow gehuurd voor 125 euro voor drie nachten....direkt aan het strand. Wat we hier nog gaan doen is even kijken, wellicht snorkelen of duiken. Nu ligt Gerton in zn hangmatje terwijl het regent. Mooi de tijd dus om een update te schrijven. We gaan er nog van genieten want de tijd vliegt voorbij.

Judith

Klinkt allemaal heerlijk!! Lijkt me een hele gave reis :-).
Fijne terugreis en tot snel! X