dedekkertjes4.reismee.nl

De massage en fiets toer

Na gisteren avond heerlijk zowat midden op straat chinees te hebben gegeten, waar de mensen in de rij stonden om te mogen eten, verse garnalen en mosselen van de gril was het volgens de kids tijd voor massage.

Nou waren wij daar zeker wel voor in, en een hele horde dames besprongen ons om binnen te lokken en uiteraard was dat gelukt. De kids kozen voor de voeten in een bak met vissen, spijt natuurlijk later, en wij gingen voor de massage. Gerton voor de schouders en de nek, ik voor de voetjes. Nou......dat was echt niet zachtaardig....heb er nog blauwe plekken van op mijn benen:) maar dat schijnt zo te horen met al die afvalstoffen. Gerton had een prachtige dame toegewezen gekregen, helaas kan ik zo de foto's niet uploaden vanaf mijn camera...echt jammer...lol maar ik beloof dat ze toegevoegd zullen worden.

Vanochtend begon de dag al voor zessen, niet echt mijn tijd, maar het ging goed. Ontbijtje genomen met koffie en rond zevenen de taxi in naar de bikseshop. We waren ruim op tijd en nog twee andeeen deden de toer met ons mee. We hebben in totaal ongeveer 26kilometer afgelegd door Bangkok en buiten Bangkok. Wat hebben we veel gezien en de kids waren dan ook best onder de indruk. We hebben gezien hoe de mensen in de kleinste en bizaree woninkjes leven eigenlijk meer op straat. Het verkeer lijkt wel ongeregeld maar blijkbaar is er toch een systeem, gewoon je hand opsteken en duidelijk maken wat je wilt dan stoppen ze wel, anders gewoon niet! Daarna met de skytrain naar de grote winkelcentra's en heerlijk in de foodcourt gegeten bij de koreaan. het regende hard en dan worden er blijkbaar in en uitgangen gesloten vanwege galdheid.....maar uiteindelijk een uitweg gevonden, taxi in en lekker uitrusten op de kamer. De rest ligt nu in het zwembad en ik zit zit heerlijk op het balkon met een biertje:)

morgen worden we rond zeven opgehaald om naar de river kwai te gaan. Eerst de drijvende markt bekijken dus gaat vervolgt worden. Cheers....xx

Reacties

Reacties

Buuf

Wat gaaf san! Dikke x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!