dedekkertjes4.reismee.nl

Chiang Mai

Jaa daar zijn we weer ???? we hebben wat dagen gemist maar dat had een reden!!! Ik, of beter gezegd wij, hadden het lumineuze idee om de verhalen in Word te schrijven en dan te kopiëren hier naar toe. Nou het idee was top de uitvoering niet????

Na een heel verhaal te hebben geschreven was ik het kwijt na het kopiëren. Goed das balen dus opnieuw. Valt toch de verbinding weg aan het einde van het verhaal. Maar aangezien we vertraging hadden heb ik op het station weer een ja je leest het goed, een derde versie gemaakt. Maar hier in chiang mai aangekomen krijgt die stomme tablet geen verbinding dus kan ik niet bij het bestand....en een vierde keer....huh dat gaat 'm niet worden. Dus we slaan een verhaal over.

Gisteren zijn we hier met de nachtrust trein aangekomen, niet echt goed geslapen maar weer een ervaring rijker. Leuke stad en morgen gaan we drie dagen op jeep safari. Trekking in de jungle en raften en olifanten wassen ???????? basic slapen dus no maar genieten van ons bedje. Ook ons resort op koh tao is geboekt daar gaan we vrijdag heen.

Nu genieten van een biertje en hopen dat ik dit verhaal de lucht in krijg.

Wordt vervolgd en Ow ja uiteraard weer een heerlijke voetmassage gehad...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!